🎄Šťastné a Veselé: Objednávky které přijmeme po 19.12 Vám odešleme nebo připravíme k vyzvednutí 30.12.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Kdy mohu podat reklamaci?

Chyba v Matrixu? Nedokonalý svět zas útočí? Pojďme to společně rychle napravit!

Zde jsou typické situace, kdy můžete podat reklamaci:

  • Obdrželi jste poškozené nebo vadné zboží
  • Obdrželi jste neúplnou objednávku
  • Zboží začne v záruční době vykazovat vady

Jak podám reklamaci?

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Vyfoťte zboží. Zaměřte se na poškození, obal a případné ochranné štítky (např. FRAGILE, KŘEHKÉ). Pomůže nám to s reklamací u dopravce.
  3. Formulář a fotografie zašlete e-mailem na customers@sinaran.cz
  4. Zašleme Vám instrukce pro vrácení zboží. Pokud neobdržíte odpověď do 3 dnů, zavolejte nám.
  5. Odešlete nám zboží. Vrácenou zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození. Před odesláním si zabalenou zásilku vyfoťte.
  6. Kontaktujeme vás když zásilka dorazí a zboží skontrolujeme.

Vrácení zboží

Kdy mohu zboží vrátit?

Zboží je v pořádku, ale změnili jste názor?

  • Jako spotřebitel máte právo vrátit nákup do 14 dnů od obdržení zboží.
  • Zboží musí být v původním stavu: nové, nepoužité, neotevřené a před datem spotřeby.

Jak mohu zaslat zboží zpět?

  • Rádi pro vás zajistíme vrácení zboží službou Zásilkovny (~50 Kč). Poplatek za zpětnou zásilku pak odečteme od vracené částky. Odešleme vám kód, který předložíte obsluze Zasilkovny když budete zboží odesílat - není potřebné tisknout žádnýštítek. Preferujeme tuto variantu vrácení zboží, je komforntní pro vás i pro nás.
  • Zboží můžete na naši adresu vrátit i jinou službou.
  • Výběr služby je na vás, ale pri vracení zboží náklady na zpáteční zásilku nesete vždy vy.

Jak podám žádost o vrácení?

  1. Vyplňte formulář pro vrácení
  2. Rozhodněte se, jakým způsobem nám chcete zboží zaslat zpět. Naší preferovanou variantou je zajistit vám zpětnou zásilku se Zásilkovnou.
  3. Vyplněný formulář nám odešlete emailem na customers@sinaran.cz .
  4. Vyčkejte na pokyn k odeslání zboží. Pokud neobdržíte odpověď do 3 dnů, zavolejte nám.
  5. Odešlete nám zboží. Aby ste předešli poškození zboží, zpětnou zásilku řádně zabalte. Před odesláním si zásilku vyfoťte.
  6. Po obdržení zboží vás budeme kontaktovat a společně váš požadavek dořešíme.